Σάββατο 10 Απριλίου 2010

μην πατάτε το γκαζόν



το κατσιάζετε και δεν θα έχω που να πετάξω το περιτύλιγμα από τα τσιγάρα μου , τα χαρτάκια από τις τσίχλες μου , τις τσίχλες μου , τα άχρηστα φυλλάδια που μου δίνουν οι διάφοροι προωθητές στον δρόμο , το διαφανές προστατευτικό από τα καλαμάκια μου , το κουτί από το depon που καταπίνω κάθε όταν με πήζουν στην δουλειά , τα χρησιμοποιημένα προφυλακτικά μου , την οδοντογλυφίδα που με συντροφεύει στις μοναχικές μου διαδρομές μέσα στην πόλη, το περιτύλιγμα από τις σοκολάτες μου και τα πατατάκια μου.Μην πατάτε το γκαζόν λοιπόν.Είναι κρίμα , τώρα που μπήκε η άνοιξη.


Που να χάθηκαν άραγε όλες εκείνες οι παλιές καλές γαλάζιες ταμπέλες ''ΜΗΝ ΠΑΤΑΤΕ ΤΟ ΓΚΑΖΟΝ''?Τις θυμάμαι σε όλο το κέντρο παλιότερα και ειδικά στον εθνικό κήπο και ήταν πράγματι χρήσιμες ταμπέλες , χρήσιμες και αληθινά αποτρεπτικές για κάθε Έλληνα άνω των 7 ετών.Με το γαλάζιο το ελληνί τους και τα άσπρα κεφαλαία τους γράμματα μιλούσαν ίσως στην εθνική μας υπερηφάνεια και υπακούαμε όλοι αυτομάτως.Εκεί που υπήρχε γκαζόν , εκεί που υπήρχαν θάμνοι και λουλούδια φυτωρίου εκεί και θα έβρισκες και αυτές τις ταμπέλες οι οποίες θα σου φώναζαν σιωπηλά ''εδώ το ελληνικό κράτος φρόντισε να υπάρχει κάτι το ξεχωριστό μην το κατσιάζεις λοιπόν με το να το πατάς βρε αχρείε''.Όχι τους κατανοώ τους αρμόδιους , αν μη τι άλλο , μετά από τους πολυάριθμους εξωραϊσμούς των δήμων ανά 4ετία κατά την τελευταία 20ετία δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο να βάλουν ταμπέλες πάνω σε κάθε νησίδα γκαζόν στην πόλη μας...Απλά ερωτώ , αν λείπουν οι σιωπηλές φωνές των πινακίδων πως θα συγκρατηθεί ο βιαστικός όχλος να μην πατήσει την πολύτιμη κρυψώνα των απορριμάτων μου?Πρέπει να γίνω επαρχιώτης δηλαδη?Να έχω γύρω μου διαθέσιμα βουνά και λαγκάδια , ποταμάκια και όχθες για να πετώ αυτά τα οποία με βαραίνουν χωρίς άμα την επιστροφή μου σε αυτά να βλέπω όσα πέταξα και να χαλάει η αισθητική μου?Πρέπει να ζω στην ζούγκλα για να βρω λίγη φουντωτή πρασινάδα?Δεν υπάρχει κανένας λοιπόν να φροντίζει να υπάρχει μη κατσιασμένο πράσινο στις πόλεις μας?Ασυνειδησία..

Δεν υπάρχουν σχόλια: