Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Wtf





Wtf με τους υποψηφίους τους ναι μεν ανεξάρτητους αλλά παράλληλα έχοντες την στήριξη κάποιου κόμματος?Τι να σημαίνει αυτό άραγε?Υπάρχει κάποια ελπίδα να σημαίνει κάτι περισσότερο από την λογική του ''είμαι κόμμα κατάλαβα για πόσο ξεφτίλα με έχει ο κοσμάκης και δεν κατεβάζω υποψήφιο παρά μόνο δηλώνω την στήριξη μου σε κάποιον με στόχο και να έχω δικό μου άνθρωπο στα πράγματα αλλά και αν αυτός χάσει να μην μπορούν να μου προσάψουν την ήττα οι αντίπαλοι''?Υπάρχει περίπτωση να μας περνάνε για υπερμαλάκες?Λέω εγώ τώρα..Ο αντίστοιχος υποψήφιος νιώθει άραγε βαθιά δημοκράτης και συνεπακόλουθα περήφανος που δέχεται την στήριξη και αλιεύει ανενόχλητος ψήφους κομματικές ενώ παράλληλα δηλώνει σθεναρά την ανεξάρτητη συμμετοχή του?
Το παράδοξο αυτό που φέτος έγινε μόδα αποτελεί ύμνο στην προσαρμοστικότητα αποδεικνύοντας τις απόψεις μου περί αδυναμίας των κομμάτων να ακολουθήσουν την κοινωνική πραγματικότητα τρελά άστοχες.Το σύστημα σήμερα και δημιουργεί την εποχή και προσαρμόζει σιλικόνη στις φανερές αστοχίες του.Η φαντασία στην εξουσία σε όλο της το μεγαλείο.Πόσο τους ταιριάζει τελικά η παλιά μαμαδίστικη συμβουλή ''δεν ασχολείσαι καλύτερα με κάτι εποικοδομητικό αντί με αυτές τις βλακείες?''..΄Πόσο δεν την ακολουθούν αυτή την κλασική συμβουλή και πόσο μαύρισμα θα φάνε αύριο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: